14 april

skoltime igen efter en super helg=)
evelina & jag hade step lektion idag med våra kära vänner i idrott B och dom kämpade på bra! något som var ännu bättre var att den saknade tjejen joanna var tillbaka synd bara att hon ljög när hon sa att hon inte var brun=/ så nu kommer jag få gå runt å se ut som ett vandrande lik brevid henne i 1 månad för sen bär det av till värmen för mig & karin helt underbart skare bli!! så idag har jag inhandlat en ny bikini till resan & hämtat ut mitt pass så nu väntar jag bara på att det ska bli den 14 maj istället=) nu ska det städas! och ätas godis

Kommentarer
Postat av: Joanna

åh

Postat av: Karin

jag längtar.. =)

2008-04-15 @ 16:28:16
Postat av: Joanna

Sämsta bloggaren ever är duuuuu!

2008-04-22 @ 16:39:21
URL: http://Joannaebbalinnea.blogg.se
Postat av: Gunnarandrea

Thank you for the informative website

2009-03-11 @ 14:23:21
URL: http://webcomnetworks.com/gunnarandrea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback