kanelbullensdag..

vare idag så igår bakade alla barnen bullar för fullt på fritidset så ida vare dags å proppa i sig alltihop.. glada va dom och duktiga bakare! planen på att ta en tripp till skolan ida blev inte av då hela min dag planerades om efetrsom alal abrnen va finklädda å väntade spänt & förväntansfulla på fotografen hela dan så på min försenade lunchrast fick ja springa iväg å äta en ririfrutti för att överleva dagen. träffade även på min bror då haha illa att ja inte ens kände igen honom och att han fick ropa på mig flera gånger.
ikväll blir de körlektion nummer 7 tror ja å sen promenix me vicis för den missades igår när mamma & jag va ute å övningskörde en sväng istället..
har även fått veta att jag snart ska få ta fram flyttkartongerna igen för ja vet inte vilken gång i ordningen.. men de blir nog bra ja vet bara inte riktigt vart jag ska göra av alla sakerna när ja nu har bestämt mig för att inte ha något rum hos min far bara nån stans att sova mend e löser sig väll.

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken miss av dem att inte baka bullar o bjuda hela skolan på.
Bra för oss att det är vårt sista år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback