Torsdag

ida vare lyx jag fick åka bil till skolan och pluggig var jag som var i skolan 1 timma för tidigt men joel och jag var duktiga och kämpade med engelskan eftersom vi tillhör den så braiga gruppen=)
idag var nog första gången svenska lektionen var rolig och gick fort ibland är klassisarna underbara!
Mycket skrattande som vanligt och idag ännu mer när en viss person uttryckte sina känslor  eller vad säger du joanna haha... sen blev det mera pluggande av tillsammans med karin vi räknade matte för fullt för imorn väntas matte B nationellaproven i 4 timmar ujuj det nda positiva är att vi missar box passet på idrotten som vissa andra får kämpa igenom;)


anna skriv din bloggadress så ja kan kolla=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Konstigt, den brukar komma med när man kommenterar. =S
Om den inte kommer med denna gång iallafall...
http://vergeltung.blogg.se/

2007-12-06 @ 20:48:26
Postat av: Frida

Ja tacksa mkt, det ar bra men hemlangtan kmr jag nog alltid ha...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback