Tisdag

ojoj va veckorna går fort nu och helgerna bara flyger förbi men snart är det Julafton myssit e re även fast det kommer bli en konstig jul men det löser sig nog ändå!
igår var det bowling som stog på schemat med idrott B haha det gick väll inte allt för bra men nåra strikar fick jag allt till:) resten av dagen kommer jag inte ihåg så det var nog inget viktigt.. tiden efter skoldagen sov jag bort iallafall helt sjukt var det men väldans skönt  och ett spännande avsnitt av prison break avklarades också även om jag redan hade fått höra innan vad som skulle hända...
idag var jag inte ett dugg sugen på att åka till skolan men men jag tog mej dit iallafall efter mycket kämpande å tur var det för vi lyssnade på kriminalvårdar folk men de jobbigt me massa folk som kommer för nu vill jag bli allting hur nu det ska gå??
vicis & jag har fixat ihop våra affisch om träningarna i vår med innan vi va å träffade alla ungdomsledarna myssit vare
 och mycket skrattande.. det är ju kanske inte direkt det smartaste folket men några av dom roligaste!

imorn blir skön dag sovmorron och bara pytteliten stunds lektion sen får vi traska hemåt igen:) nästan så de känns som man ska skippa den men nu när jag har tjatat på joanna så kan jag ju inte själv skippa den så det är väll bara att ta sig dit..

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du skulle bara våga att inte komma!!! ;)

2007-12-04 @ 22:11:31
Postat av: Anna

Hej Julia! ;D
Jag har lagt till dig som kontakt.
Din blogg är skitsnygg! Älskar det rosa.
Ha det bra.
Kram.

2007-12-06 @ 14:30:28
Postat av: Edvinmaia

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback