söndag

låång sovmorgon idag. välbehövligt även om min bror gärna vill döda mig för att jag inte var en snäll syster och körde honom till tåget supertidigt imorse..
nu har nåra timmar avsuttits i sporthallen och fotbollsturneringen har startat många välkända personer både på planen och på läktaren..hur tänker vissa igentligen??
även målarfärgen har hamnat hemma hos mig idag.. så nu ska jag nog ta fram penseln och försök fixa till det där med sakerna som ska få en makeover... imorgon är det sista dagen på året fort har det gått men väldigt många roliga saker har hänt=) kommer nog även bli en super bra nyårsafton.. ska börja dagen med en tur på stan med matilda hoppas ja finner mina jeans och koftan jag har letat som en liten tok efter!

Kommentarer
Postat av: matilda

Morgondagen blir kalas. Jag diggar dej.

Postat av: Albertalbertine

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-09-08 @ 11:33:32
URL: http://albertalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback