Onsdag

onödigaste skoldagen på länge.. nåra minuters klassråd för sedan ah flera timamr hål innan vi skulle lyssna på lite redovisningar, ifs kommer inte dagen imorgon heller bli så jätte nödvändig då vi har en tråkig svenska lektion.. men jag har tur som har 2 bra personer i min grupp.
igår var det dags att gå till tandläkarn igen så nu mår jag ju inte direkt på topp å ingen mat mer än ipren & clementiner har jag fått i mej så stackars mamma får höra på mitt klagande.. ja var även ganska klantig och tappade bort mina nycklar på vägen hem från matilda och då är det ganska duktigt jobbat eftersom vägen inte är alltför lång.. men borta var dom! men nått annat som var bra igår var mitt kontakt barn E!
ingen utgång för oss ikväll istället ska jag ha hemmakväll me mamma de va ett tag sen=)

Grattis Anna På 18-års Dagen!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!
Du är utmanad på min blogg!

Postat av: Chronicletexas

Very interesting & professional site.

2008-01-09 @ 18:22:12
URL: http://chronicletexas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback