Lördag

jaha då vare december nu då men tomt på snö:(
gårkvällen blev bra myssig men hairspray va ingen höjdar film som vi hade hört men de var en bra kväll iallafall me tre braiga tjejer...
idag har mamma & jag satt upp julstjärnorna men på köpet slog jag sönder en ljusslinga & glasgrejen den va i=/
så det började itne så bra och fortsättningen blev inge vidare heller blev jättesugen på att göra om i mitt rum men min ena garderob förstör hela planen så får se om jag orkar mera imorn efter vårat lussebakande:)
nu väntas de på mat och sen ska jag tydligen göra mig i ordning för att åka och träffa nåra klasskompisar och sen hugos får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Frida

Synd att filmen inte var till bellåtenhet.. =( hoppas att ni hae det trevligt ändå.. =D

2007-12-02 @ 00:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback