Sommarkänsla!!

de känns nästan som sommarlov även fast det faktiskt bara är påsklov.  Sol & värme helt underbart! imorse blev det en liten promenix på stranden innan frukosten skönt å komma ut i solen. sen har ja tillbringat nästan hela min dag på balkongen förutom lite avbrott me sötisen V.   Nyss va mamma & ja iväg å köpte lite glass oxå som vi satte oss ute och åt myssit e re. ikväll blir det prison break & mys me V de tycker vi om.
fick reda på att tävlingen i helgen blev väldigt lyckad för mina gammla trampolintjejer som för övrigt e saknade. kvalat in till VM  har dom lyckats med måste ju erkänna att jag är lite stolt att ha tränat dom.. så blir å hälsa på dom en sväng på träningen imorn dom har fått tjata mycket nu så jag måste ju ge me mej nu.

ida fyller oxå 2 omtyckta personer år A & N grattis till er..

men nu ska ja nog kila ut i solen en stund igen innan den går ner vilket e lite sorgligt men de e myssit me solnedgångar oxå ifs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback